10 May 2024

UYAINA ARSHAD LUAH RASA B0SAN: "ASYIK-ASYIK CERITA PASAL PENY0NDOL, CUR4NG, RUMAH TANGGA ORANG... BILA NAK HABIS NI? HA?'



"Dah b0san sangat dengan berita yang sama. Asyik-asyik cerita pasal peny0ndol. Asyik-asyik cerita pasal cur@ng. Asyik-asyik cerita pasal rumah tangga orang. Bila nak habis ni? Ha?
"Berapa ratus episod ni? Haaaa.. P£lik aku la. Buka Instagram cerita yang sama. Buka tikt0k cerita yang sama. Buka X pun cerita yang sama."

Itulah kata pelakon dan pengacara Uyaina Arshad menerusi video yang dimuat naik di Instagram, dimana dia meluahkan rasa b0san dengan isu peny0ndol dan cur@ng dalam rumah tangga yang sering diperkatakan sejak kebelakangan ini.

Apa yang menarik perhatian ramai, Uyaina meluahkan rasa k£salnya itu mengunakan bahasa 'F'.

Dalam video tersebut, Uyaina juga tertanya bilakah isu tersebut akan berkesudahan, selain mempers0alkan setiap kali membuka media sosial tidak habis dengan cerita yang sama.

Dalam pada itu, Uyaina turut berselor0h mengatakan lebih baik jika membuka kandungan berkaitan agama daripada cerita kontr0versi berkenaan cur@ng.

"Tahun bila nak habis ni? Haishhh.. Penat la. Dah la. Baik buka content baca Quran. Lebih bagus. Kan? Okay lah. Bye," tuturnya.

Perkongsian Uyaina itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang teruja melihat isteri kepada penyanyi Raja Syahiran itu lancar berbahasa 'F' serta menyokong kenyataannya itu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: