12 June 2024

BELUM SELESAI - NORA DANISH KONGSI K£S RUMAH TANGGA BILA SESUAI : "SAYA NAK BERI KENYATAAN INI SEKARANG PUN SANGAT TERT£KAN & H1BA"



Semua sedia maklum mengenai rumah tangga pelakon Nora Danish dan suaminya, Nedim Nazri, dimana ia dilaporkan sedang berg0lak pada April lalu.
Nora ketika ditanya mengenai perkembangan terkini kisah rumah tangganya, berkata, ia masih belum selesai.

Katanya lagi, buat masa ini tiada sebarang kenyataan baharu akan dibuat, sebaliknya bakal berkongsi perkembangan lanjut apabila sudah tiba masa sesuai.

"K£s rumah tangga saya masih belum selesai, tetapi 'slowly but surely'. Baru-baru ini, saya sudah memberikan kenyataan saya dan tunggu saja kata putus yang akan dibuat.

"Kalau boleh saya nak yang terbaik untuk semua pihak. Saya akan beri komen bila tiba masa yang sesuai dan mendapat keputusan yang muktamad.

"Terus terang hal rumah tangga ini terlalu peribadi untuk saya kongsikan. Saya nak beri kenyataan ini sekarang pun sangat tert£kan dan h1ba.

"Tunggu sampai tiba waktu itu, sama ada ia atau tidak (berl@ku perceraian) semuanya masih dalam proses," jelas Nora.

Klik untuk gambar besar
Disamping itu, Nora sekali lagi men£gaskan perg0lakan yang berl@ku itu tiada campur tangan insan ketiga, sebaliknya, berpunc@ daripada tiada persefahaman.

"Saya dan Nedim sentiasa berbincang sebelum membuat sebarang keputusan. Jadi tiada an@sir luar dan tiada siapa yang mengh@sut kami.

"Cuma dalam hal ini keadaan yang berl@ku memaksa kami untuk tidak sebumbung. Semuanya berl@ku orang kata dalam jalan cerita yang luar biasa," katanya.

Sebelum ini, Nora mengesahkan perkahwinannya dengan Nedim yang dibina sejak 2017 itu sedang mengal@mi peng0lakan.

Untuk makluman, pasangan ini mendirikan rumah tangga pada 30 Mac 2017 dan hasil perkongsian hidup, mereka dikurniakan seorang anak lelaki iaitu Mohamed Neqayl yang kini berusia enam tahun.

Selain itu, Nora turut mempunyai seorang lagi anak lelaki iaitu Putra Rayqal, 15, hasil perkahwinan terdahulu bersama Jejai atau nama sebenarnya, Datuk Rizal Ashram Ramli, pada 20 Jun 2006, sebelum bercerai pada 2008.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: