18 June 2008

Aksi panas Amber Chia??

Selepas kontroversi memperagakan tubuh dalam majalah Playboy dua tahun lalu, peragawati terkemuka tanah air, Amber Chia, 26, dikatakan sekali lagi muncul melalui aksi panas terkini dalam sebuah majalah hiburan di Taiwan. Betul ke? Allahualam sebab gambar-gambar tersebut belum lagi tersebar di internet...

Malah ada segelintir pihak yang mendakwa Harian Metro memang suka memperbesarkan cerita terutama laporan yang dibuat oleh wartawan Jamilul Ambia. Dakwa mereka lagi, Harian Metro juga seperti sudah hilang etika kewartawannya apabila acap kali mengetengahkan cerita berunsur seks untuk menarik pembaca.

"Metro ni memang apa-apa tah. Tengoklah muka depan hari ini cerita pasal pengkid, semalam pasal cikgu gay! Kan elok kalau cerita tak bermoral tu diletak kat muka tengah...," ujar seorang forumer penuh emosi.

Teguran tersebut sebenarnya memang ada kebenarannya terutama bagi Harian Metro yang sering berbangga kononnya lebih bermoral daripada blogger dan laman web yang mewakili 'media baru'. Kini, siapakah yang lebih tidak bermoral... 'media baru' atau Harian Metro?

Sedikit tentang Amber:
tarikh lahir: 14 Disember 1981
Tempat lahir: Ipoh, Malaysia
Keturunan: Cina
Warganegara: Malaysia
Tinggi: 5 ft 8 in (175 cm)
Berat: 110 lbs (50 kg)
Measurements: 32 - 25 - 35


Gambar lama Amber:









    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    myartis 2008

No comments: