08 September 2008

RUMAHTANGGA ABBY & NORMAN GOYANG LAGI?

Perkahwinan Norman Hakim dan Abby Abadi yang sudah dua kali berkocak atas dakwaan kehadiran insan ketiga seperti Farahdhiya dan Suhaiza Suhaimi kini kembali berkocak.

Menurut sumber wartawan, Norman sudah lama tidak pulang ke rumahnya di Ukay Perdana dan khabarnya tidak risau keadaan isterinya yang sedang sarat mengandung.

“Saya sering makan di sebuah restoran berdekatan pejabat Norman, saya lihat kereta Norman siang, malam kat pejabat saja, dia tak balik rumahkah menjenguk isterinya yang sedang sarat menunggu hari itu! Khabarnya sudah beberapa minggu Norman tak pulang rumah, entah kenapa, hanya mereka suami, isteri saja yang tahu.

“Tapi, saya kasihankan Abby, dalam keadaannya sekarang, dia pastinya memerlukan suami di sisi. Saya harap, Norman pulanglah ke rumah menjenguk isteri dan dua anaknya yang masih kecil itu,” kata sumber lain pula memberitahu wartawan.

Harapan kita sebagai peminat seni, semoga dihari baik bulan baik ini, pasangan pelakon ini dapatlah berbincang dengan baik mengenai masalah mereka. Bak kata pepatah, buang yang keruh... ambillah yang jernih!!


:: Berita Norman yang terdahulu: Klik di sini..!! ::





    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    myartis 2008

No comments: