26 May 2010

CANDID - ABBY TEMAN ZUL BERSENAM...

LAPORAN EKSKLUSIF..!

Meskipun pernah menafikan mempunyai hubungan istimewa dengan Mohamed Nurhakim Zaidon, atau panggilan manjanya Zul, namun ketika lelaki kacukan Melayu Belanda ini bersenam di Taman Rekreasi Lembah Kiara, Taman Tun Dr. Ismail, Kuala Lumpur (rabu, 26 Mei 2010), Abby Abadi kelihatan menemankannya penuh mesra. Turut bersama ialah seorang wanita lewat 50-han yang kemungkinan ahli keluarga Abby dan seorang lagi wanita yang dipercayai keluarga Zul.

Meskipun Abby tidak bersenam, namun perhatian istimewanya terhadap senaman Zul amat menarik hati. Malah tubuh sasa Zul turut mencuri tumpuan segelintir wanita di situ yang datang berjoging dan bersenam.

Kemudian, kira-kira jam 8.10 pagi, Abby dan Zul bersama-sama menuju ke kenderaan mereka yang diletakkan di tepi jalan. Dan tanpa segan silu, Zul dilihat membuka bajunya yang basah kuyup berpeluh di tepi kenderaan tersebut sambil diperhatian oleh Abby.

Persoalannya sekarang, sejauh mana hubungan Abby dan Zul? Sekadar teman tapi mesra atau mungkin mereka akan menjadi suami isteri sebagaimana yang diharapkan peminatnya? Kalau benar begitu, harap-harap hubungan tersebut akan kekal bahagia... Kahwin, jangan tak kahwin!!


Klik untuk gambar besar..!



Abby memerhatikan senaman Zul penuh minat...





Buka baju depan Abby dengan selamba...




    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    Photo copyright - www.myartis.com 2010

No comments: