29 September 2010

PERKAHWINAN JIMMY SHANLEY RM1/2 JUTA

Jimmy Shanley akan bernikah dengan Nursuhaila Eliani Suhaimy, 24, pada 1 Oktober ini. Manakala kad undangan bertarikh 2 Oktober pula telahpun diedarkan beberapa hari lalu untuk majlis resepsi besar besaran di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur (KLCC) yang menelan belanja setengah juta ringgit.

Nursuhaila merupakan anak kepada pengasas produk kecantikan Natasya, Datin Muniroh Kassim.



"Majlis akad nikah akan diadakan pada 1 Oktober ini di banglo mewah milik keluarga bakal mentua di Sunway Rahman Putra, Sungai Buloh, Selangor selepas solat Asar. Pada hari sama akan diadakan majlis malam berinai manakala resepsi perkahwinan sebelah pengantin perempuan akan berlangsung sehari kemudian di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur (KLCC)," ujar Jimmy dipetik sebagai berkata.

Seterusnya, satu lagi resepsi perkahwinan untuk pihak wanita akan diadakan pada 9 Oktober di Hotel Park Avenue, Sungai Petani di Kedah. Melengkapkan resepsi perkahwinannya itu kata Jimmy, majlis di sebelah pihak lelaki akan berlangsung seminggu kemudian di Ipoh, Perak.

Semua acara meriah itu akan dilaksanakan oleh 'Weddings By Baha', manakala busana dan solekan adalah hasil sentuhan Rizman Ruzaini dan Amy Janz.

Semoga mereka berdua bahagia hingga ke anak cucu. Amin...



Gambar kad undangan:
Klik untuk gambar besar...









(\__/)
(='.'=)
(")_(")
www.myartis.com 2010

No comments: