10 March 2011

BUNOHAN - FILEM AKSI PENUH EMOSI...

Syarikat penerbitan filem Apparat telah melancarkan treler BUNOHAN, sebuah filem arahan Dain Said. Filem drama aksi ini, yang menampilkan barisan pelakon handal dan pelakon baru termasuk Zahiril Adzim, Faizal Hussein dan Pekin Ibrahim, dijangkakan akan menemui penonton pada penghujung tahun ini.

Sinopsis

Filem BUNOHAN mengisahkan tiga adik beradik Ilham, Bakar dan Adil yang pulang ke kampung halaman mereka berdekatan dengan sebuah hutan paya bakau terpencil dengan jalan hidup dan takdir yang berbeza-beza.

Adil Zahiril Adzim) merupakan anak bongsu yang sedang melarikan diri daripada pertandingan "kickboxing" haram, manakala Ilham (Faizal Hussein) adalah anak sulung yang menjadi pembunuh upahan yang sedang mencari mangsa terbarunya.

Bakar (Pekin Ibrahim), anak kedua, yang menjadi oportunis dalam menyatukan masalah-masalah masalah-masalah mereka dalam satu drama yang penuh dengan penipuan, kekecewaan dan pembunuhan. Sebagaimana cepatnya hidup mereka kembali bersatu, secepat itulah juga talian kekeluargaan mereka dipisahkan.

Untuk mengetahui kesudahannya... pastikan anda menonton filem ini yang pastinya penuh dengan aksi dan emosi.


Gambar-gambar filem: Klik untuk imej besar...













(\__/)
(='.'=)
(")_(")
www.myartis.com 2011

No comments: