28 June 2011

BABY JIMMY SHANLEY...

Bumi mana tak ditimpa hujan... lautan mana yang tak bergelora?

Meskipun rumahtangga pengacara Jimmy Shanley sedikit bergolak, namun itu semua tidak mematahkan semangatnya untuk terus berjuang. Dan akhirnya pada 24 Jun lalu, Allah mengurniakan seorang bayi perempuan sebagai penghubung kepada kedua-dua pasangan tersebut bagi mengukuhkan lagi silaturahim.

Bayi seberat 2.2 kilogram itu selamat dilahirkan oleh isterinya, Nursuhaila Eliani Suhaimy secara pembedahan di Pusat Perubatan Putra (PMC), Sungai Buloh pada pukul 6 petang.

“Setelah isteri saya selesai berpantang di rumah mak mertua saya, saya akan membawa anak kami tinggal bersama-sama saya dan membesarkan dia secara sederhana. Jadi, isteri saya perlu mengikut serta jika dia mahu tinggal bersama-sama anak.

“Saya rasa, itu sahaja cara yang saya perlu lakukan untuk membawa isteri saya pulang kerana saya tidak akan menceraikan isteri saya seperti yang diinginkan olehnya,” kata Jimmy dipetik sebagai berkata.

Harapan kita, moga kelahiran bayi tersebut dapat memberi sinar baru buat mereka... bak kata pepatah, buang yang keruh... ambil yang jernih.


Klik untuk imej besar...




Saat Bahagia Jimmy dan Nursuhaila




(\__/)
(='.'=)
(")_(")
www.myartis.com 2011

No comments: