07 September 2011

AQASHA DAPAT BABY LELAKI

Musim artis mendapat cahayamata!

Selepas Aziz M.Osman dan Krisdayanti, kini giliran pelakon dan penyanyi Aqasha, atau nama sebenarnya Firdee Aqasha Rosli, 29, pula menjadi seorang ayah apabila isterinya Noor Baizura Mohd Sabru, 28, selamat melahirkan seorang bayi lelaki.

Bayi yang lahir kira-kira 6.14 petang itu telah diberi nama Alehandra Ahmad Firdee Aqasha. Menurut Aqasha, Alehandra membawa maksud Pejuang bangsa, manakala Ahmad pula ialah Yang Terpuji.

"Isteri saya mengalami tanda-tanda mahu melahirkan ketika saya menghadiri sesi soundcheck yang berlangsung di Alexis, Bangsar, Kuala Lumpur, malam tadi. Kelahiran anak pertama ini amat mendebarkan saya. Saya akui menangis bila melihat Alehandra buat pertama kali dan ia sekaligus membuat 'saham' saya jatuh di depan jururawat," ujar Aqasha melalui Twitternya.

"Kepada kalian yang berdoa dan mengucapkan selamat ke atas kami, sememangnya cuma Allah yang mampu membalas budi kalian. Terima kasih dan semoga kita di dalam rahmat.," tambahnya yang berkahwin pada 10 Oktober tahun lalu di Lake Field, Kuala Lumpur.

Klik untuk imej besar...







No comments: