08 September 2011

MARSHA AF3 CUBA BUNUH DIRI..??

Marsha Milah Landoh (Marsha AF3) telah dimasukkan ke hospital semalam akibat tertelan 30 biji pil. Menurut sumber, akibat terlalu banyak pil yang ditelan, penyanyi dan pelakon itu sampai tak sedarkan diri (pengsan).

Mungkin ada pembaca yang menyangka gosip ini hanyalah gimik sesebuah drama, filem atau penerbitan album... namun menurut sumber yang boleh dipercayai, ia benar-benar berlaku!

Mengenai masalah ini, apakah tekanan yang melanda hidup Marsha sehingga dia sanggup menelan sebegitu banyak pil yang memudaratkan? Hutang keliling pinggang, tekanan hidup sebagai artis atau masalah cinta?

Sementara itu, bekas pengurus Marsha, Syada Fiza mengesahkan penyanyi itu dimasukkan ke hospital, namun menafikan tindakan Marsha yang dikatakan mengambil pil secara berlebihan sebagai satu cubaan membunuh diri.

“Marsha memang sering sakit dan ada kala dia tidak dapat menerima undangan persembahan disebabkan faktor kesihatannya itu,” katanya dipetik sebagai berkata.

Dalam pada itu, khabarnya Marsha pernah ada perancangan untuk memeluk agama Islam dan berkahwin dengan seorang lelaki yang kini sudah berpisah dengannya. Nama lelaki tersebut ialah Muhammad Zaid, dan khabarnya boleh tahan handsome serta seorang anak yang baik.

Marsha juga khabarnya sudah dua tahun beraya bersama keluarga tersebut.

Harapan kita sebagai peminat dunia seni, moga Marsha kembali pulih dan mampu berfikir secara rasional. Kalau ada masalah, baik dibawa berbincang atau bawa bertenang agar tidak berlaku sesuatu yang buruk pada diri sendiri... tak gitu?

Klik untuk imej besar...



No comments: