30 November 2011

"BUKAN BEKAS KPN" - JOJIE KAMARUDDIN


Isu perkahwinan Syella Kamaruddin dengan jejaka misteri terus hangat diperdebatkan di dunia maya dengan pelbagai andaian tersendiri. Apa yang lucu, ada yang mendakwa suami Syella adalah bekas ketua polis negara dan ada juga pihak yang mendakwa kononnya suami Syella seorang dato 'gila golf'.

Namun mengenai tekaan 'tangkap muat' melibatkan bekas ketua polis negara... ia telah disangkal oleh seorang individu yang mendakwa keluarga kepada Syella. Katanya melalui laman facebook menggunakan nama Jojie Kamaruddin, dakwaan tersebut tidak benar sama sekali dan ia hanya fitnah yang menambah dosa.

Klik untuk imej besar...





"Tu la manusia tak kenal orang. suka dan sedap je nak tokok tambah cerita mengait kan orang lain lagi. bila2 dia kahwin dengan bekas ketua polis.. Ni hahaha dah tambah dosa lagi kan. Sebab mengait kan orang lain... Tah lah tak nak cakap pasal dosa atau pahala. Lain kali kalau tak nak di lambong ombak jangan berumah d tepi pantai.. Kalau tak nak terima hakikat jangan sekali-kali meangait kan orang... Sekian w.salam..." tulis Jojie.



Jojie Kamaruddin..


Oleh yang demikian, persoalan tersebut masih kekal 'rahsia' sekaligus membuat teka-teki bertambah hangat untuk menguji minda kita semua. Ini kerana, persoalan yang berlegar sekarang ialah siapakah gerangan jutawan yang 'murah hati' itu hingga sanggup menghabiskan wang sejumlah puluhan juta?

Mungkinkah dia orang yang kita kenal dan selalu berada di depan mata... atau dia adalah makhluk asing yang datang dari planet Pluto? Jom teka tapi jangan sampai menambah dosa..!!

Jejaka yang menimbulkan kontroversi...


No comments: