31 July 2012

"SAYA TIDAK CINTAI NORA DANISH" - SHAHEIZY SAM


Pelbagai gosip cinta timbul apabila melibatkan nama Nora Danish yang sememangnya 'bergetah'. Awalnya, dia dikaitkan dengan Adi Putra, kini secara tiba-tiba timbul pula gosip bercinta dengan pelakon Shaheizy Sam.

Apa yang menarik, dakwa sipembuat cerita... cinta di antara Sam dan Nora, 30, mula berputik ketika mereka bergandingan melalui filem terbaru berjudul 2 Kalimah. Persoalannya, benarkah begitu atau ia hanya sekadar publisiti murahan yang ingin disebarkan pihak tertentu bagi menghangatkan filem tersebut?

Klik untuk imej besar...




Seterusnya bila diajukan sendiri gosip yang berlegar kepada empunya badan, Shaheizy menafikan yang dia kini sedang menjalin hubungan cinta dengan janda manis itu. Katanya, gosip tersebut mengarut dan amat tidak logik kerana ia langsung tidak berasas sama sekali.

“Saya terkejut sebenarnya kerana baru dimaklumkan oleh mummy (ibu) mengenai gosip itu ketika kami bersahur pada pagi ini,” ujarnya dipetik sebagai berkata kepada media.



“Apabila timbul gosip mengaitkan saya bercinta dengan Nora, ia terus mengingatkan saya kepada gosip lama yang mengaitkan saya Wawa Zainal.

“Kedua-dua cerita ini sangat mengarut kerana saya sebenarnya tidak rapat dengan mereka sehingga boleh dituduh mempunyai hubungan.

“Entahlah, saya pun tidak tahu cerita ini timbul atas tujuan gimik atau ada pihak yang menyampaikan benda tidak betul.



“Kami hanya bertemu di set penggambaran dan tidak berhubungan selepas tamat penggambaran, sebab itu saya pelik apabila gosip ini timbul,” jelasnya dengan nada serius.

No comments: