05 September 2012

BERTUNANG - DIANA DANIELLE TAK KISAH KAHWIN MUDA


"Saya menganggap pertunangan dengan Farid sebagai satu tempoh percubaan sebelum bergelar suami isteri," demikian komen Diana Danielle mengenai pertunangannya dengan Farid Kamil ahad lalu.

Malah Diana atau nama sebenarnya Diana Danielle Danny Beeson, 21, memberitahu pada media, bertunang pada usia muda tidak menghalangnya untuk belajar menjadi seorang wanita yang lebih matang.

Klik untuk imej besar...



"Terima kasih atas ucapan dan doa yang diberikan pada kami. Sebenarnya saya tidaklah terlalu teruja, tetapi bagi saya, pertunangan ini adalah ujian buat kami.

"Bersedia atau tidak, kami akan belajar perlahan-lahan untuk serasikan diri dalam ikatan ini (bertunang).



"Kami mengadakan majlis pertunangan yang sangat sederhana sebenarnya dengan kehadiran keluarga kedua-dua belah pihak.

"Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar. Doakanlah yang terbaik buat kami," ujar Diana yang turut memberitahu pertunangan tersebut tidak akan melebihi jangka masa setahun.

Farid bersama ibu tercinta...


Untuk imbasan, Farid dan Diana bertunang pada Ahad lalu di kediaman pihak perempuan di Damansara, Selangor. Awalnya, mereka telah berkenalan dan bercinta selama tiga tahun apabila sama-sama terlibat dalam bidang lakonan.

Dalam majlis tersebut, Diana telah menerima sebentuk cincin yang disarungkan oleh ibu Farid sendiri. Selanjutnya, pihak perempuan memberi lima dulang hantaran berbalas tiga dulang daripada pihak lelaki. Antaranya ialah senaskhah Al-Quran, pakaian dan kasut.



No comments: