30 November 2012

EZAD (EXIST) 'KEMPUNAN' JINJANG PELAMIN


Masihkah anda ingat dengan Mohd Rohaizad bin Mohd Lazim (Ezad exist) atau kini lebih dikenali sebagai Ezad Lazim? Berita terkini tentang penyanyi solo yang popular dengan lagu 'Renyai di Hati' tidaklah begitu menyenangkan apabila beliau sendiri mengesahkan sudah putus tunang.

Malah majlis perkahwinan yang sepatutnya berlangsung pada Julai lalu dengan pembantu peribadi, Asliza Abdullah, tidak kesampaian. Perkenalan selama empat tahun dengan bekas tunangnya itu gagal bertahan lantaran dakwanya pihak perempuan tidak bersungguh mahu ke jinjang pelamin.

Ezad & Azliza - Klik untuk imej besar...



Untuk imbasan, pada 1 Jun 2012, Ezad telah mengikat tali pertunangan dengan Asliza yang juga merupakan pengurus beliau sendiri. Majlis pertunangan tersebut telah di adakan di rumah pihak perempuan dalam majlis yang serba ringkas di mana hanya keluarga terdekat dan kenalan rapat sahaja yang hadir.

"Nak buat macam mana, mungkin kami tidak ada jodoh untuk hidup bersama. Lain yang dirancang, lain pula yang terjadi.

"Inilah kali pertama saya melalui pengalaman putus tunang dan ia bukannya mudah kerana saya begitu serius dengan pehubungan ini.

"Bagaimanapun saya masih lagi mengharapkan sesuatu yang baik terjadi antara kami, manalah tahu," ujar Ezad kepada media.

"Saya harap tiada yang menuding jari kepada sesiapa tentang hal putus tunang ini. Bagi saya ia adalah satu pengajaran dan iktibar yang besar buat kami berdua.

"Bukan mudah juga untuk saya membuat kenyataan sebegini kepada pihak media kerana saya sendiri tak tahu untuk jawab apa apabila disoal tentang hal ini," katanya.

"Saya sebenarnya susah untuk menyukai seseorang dan apabila perkara begini berlaku, sukar untuk saya jelaskan apa yang terasa di hati.

"Sampaikan keluarga memberikan cadangan untuk membiarkan mereka mencarikan bakal isteri yang sesuai, tetapi saya tak nak. Serik rasanya. Biarlah, saya serahkan jodoh ini kepada Allah S.W.T.

"Dan saya ingin memberi fokus kembali terhadap karier saya selepas ini," tambah Ezad dengan nada sedih.


BERITA TERDAHULU:
EZAD DIFITNAH GANGGU ANAK DARA..!!


No comments: