09 October 2013

17 GAMBAR - MAJLIS BABY SHOWER YASMIN HANI


Ha ha... agaknya sudah menjadi tradisi bagi artis yang berduit untuk buat Party Baby Shower. Ramai yang sudah buat, contohnya seperti Fasha Sandha, Rebbeca Nur Al- Islam, Nurul Wahab, Marion dan entah siapa lagi.

Namun party yang dibuat oleh pelakon dan pengacara, Yasmin Hani beberapa hari lalu di Grand Duches, Fraser Place... kami terlepas pandang pula. Ini kerana, Yasmin yang hamil 34 minggu itu juga punya tema yang berbeza iaitu konsep 'Little Angel Baby Shower'.

Klik untuk imej besar...



Dalam majlis tersebut, ramai rakan artis yang hadir seperti Dynas Mokhtar, Atilia Haron, Ning Baizura, Daphne Iking, Aishah Sinclair dan lain-lainnya.

Untuk info, mungkin niat mereka buat baby shower tu untuk majlis meyambut baby serta kurangkan beban ibu bapa dalam membuat persiapan. Yalah... nanti rakan-rakan dan saudara mara yang hadir beri hadiah seperti pet-pet dan sebagainya.

Bagaimanapun, apabila artis yang berduit membuatnya secara berlebihan, maka ia sekaligus bertukar menjadi ala western yang agak melucukan. Tak gitu?

































No comments: