26 November 2013

GAMBAR MENARIK SANA SINI - PART 12


Aksi anak-anak Serina Redzuawan yang mula berminat untuk belajar mendaki dengan menggunakan dinding Holder di tembok tiruan. Bukan main bersungguh Tristan Tareef... tapi nampaknya Isabella Saffiya masih perlukan sokongan ibunya untuk menahan daripada jatuh. Heh.

"Wow!! Hero Mummy Tristan Tareef pandai panjat wall climbing... Daddy jadi coach. Si princess kenit ni pun nak belajar wall climbing!! I guess dua-dua anak i ni memang jenis lasak dan adventure macam mummy nya lah," ujar Serina.




Klik gambar untuk imej besar...




__________________________________________

Hadiah gitar daripada Farid Kamil kepada Diana Danielle sempena hari lahir isterinya itu yang jatuh pada 22 November lalu. Kira Farid ni romantik juga lah ya!

"Selamat Hari Lahir Combee ku @dianadanielleb cayang… Semoga Allah swt terus merahmati hidupmu di dunia serta akhirat Amin dari Suamimu," ujar Farid melalui Instagramnya.







____________________________________________

Akhir sekali ialah aksi menarik anak Eira Syazira dan Azad Jazmin bernama Amarra Sofea Rose yang kini berusia lebih 9 bulan. Nampaknya, tak menang tangan Eira melayan karenah anaknya itu yang kini makin aktif minta dibelai.

Untuk rekod, Eira dan Azad bernikah pada September 2011 di Putrajaya.











No comments: