03 December 2013

13 GAMBAR - SUDUT LAIN JOHAN ASARI


Mungkin kita hanya melihat Johan Asari sebagai pelakon dan anak seni yang sering dibuai mimpi indah apabila dikelilingi rakan artis dan populariti. Namun, segelintir daripada kita ada yang terlepas pandang sudut lain Johan yang ikhlasnya amat menarik.

Meskipun hanya mengaji pondok dan kini aktif dalam lakonan, namun Johan tidak pernah mengabaikan agama. Malah bantu membantu,  ziarah dan pergaulan sesama saudara Islam yang lain amat dititikberatkannya demi menjalin silaturahim.




"Mungkin aku adalah hamba Allah yang paling hina di atas muka bumi ini, tetapi perkara ziarah tidak akan aku tinggalkan sampai aku kembali menghadap ilahi kerana tempat ku kelak mungkin tidak seindah kalian yang dapat merasa perkara ziarah selamanya," demikian ujar Johan ketika melawat seorang hamba Allah yang terlantar sakit.

Jadi istimewa di myartis.com hari ini, apa kata kita tatap sebentar sudut lain Johan yang penuh senyuman dan kasih sayang itu. Moga ia dapat memberi kita jawapan mengapa Johan sanggup memilih Lana Nordin menjadi pasangan hidupnya berbanding Shila Amzah atau wanita lain.

Klik gambar untuk imej besar...






Bersama lagenda dangdut Iwan










Johan bersama keluarga









Sumber photo: Johan Asari Instagram

No comments: