01 January 2014

AKTIVITI SANA SINI - RAGAM ARTIS & SELEBRITI SEBELUM & SELEPAS 2014



Selamat tinggal 2013 dan selamat datang 2014!

Di manakah artis atau selebriti kita ketika 2013 meninggalkan mereka dan datangnya 2014? Adakah mereka sedang berbulan madu, berdakwah, berseronok, balik ke kampung halaman, bekerja, di penjara atau duduk goyang kaki di rumah? Jom intai!

AERIL ZAFRIL & WAWA ZAINAL (LONDON):
Waiting for new year eve celebration

Klik gambar untuk imej besar...



PUTERI EDLINDA - ISTERI ARIL AF7: Happy new year everybadeyhhh! Kita celebrate di awang awangan k mcm biasa ~ peace no war! Just spread my wing and fly away! Beyonce - broken hearted girl.




ARIL AF7:  GoodBye  2013  Hello  2014.  Happy New Year Everybody, Missing you  Sayang  Puteri Edlinda @ Aril Cribs




USTAZ AZHAR IDRUS, PIERRE ANDRE, SYAMSUL YUSOF, SHAARIN & SHIRO: Sembang Ambang 2014 Bersama UAI: di Padang Majlis Bandaran Butterworth, Pulau Pinang.












NURUL WAHAB: 2014 merupakan tahun ke-20 aku sebagai penyanyi. Aku mula merakamkan album di tahun 1994 dan album pertama dipasarkan pada Mac 1995. How time flies. 20 years! Banyak yang aku belajar di dalam industri ini.




LINDA ONN:  Happy new year my friends!! I'm celebrating new year on the beach.. bye bye 2013... selamat datang 2014.




FARAWAHIDA: (Konsert di Tasek Titiwangsa) Bai bai 2013.. Welcome 2014.... kenangan di simpan rapi dan smoga lebih banyak kenangan2 pada tahun 2014 bakal tercipta, tanam azam...dan smuanya sy nak yg baik2... semuanya best2.. semoga saya jadi manusia, insan, anak, isteri , wanita yang terbaik diantara yang terbaik... ameen ♥.






JOVIAN MANDAGIE & NINA: (TURKI) wishes all of you a happy new year! May 2014 be a year filled with success, fortune, and health to all of u. We have had great memories drawn in 2013 and we look forward to the joy of 2014.

People who have made our life so colourful, people who have helped us through career and of course all family members and  JMteam, Thank you so much for everything. Bismillah... welcome 2014!











HELIZA HELMI: SubhanAllah, SubhanAllah, SubhanAllah. Tenangnya sambutan tahun baru seperti ini.

Di Mulakan doa dan bacaan Al Quran, diisi dengan bual bicara yang sarat dengan ilmu oleh tokoh hebat Dato Dr Haji Mohd Fadzilah Kamsah dan Aiman Azlan. Persembahan menyentuh hati oleh Muadz mengingatkan tentang mati dan Rasulullah.



Allahu Rabbi, semoga ia permulaan yang baik dan berkat dari Allah dan pengakhiran yang baik dan rahmat dari Allah swt.




NUR FAZURA: (LAS VEGAS) 2013 has been an awesome year filled with blessings, abundance, happiness, memorable experiences & lessons. I am soo overwhelmed with Love & Positivity. Wishing YOU a HAPPY 2014 from me in Vegas!






FIZO OMAR: Makan besar.. meraikan keluarga haji wan omar wan ishak.alhamdulillah majlis kesyukuran sempena perkahwinan berjalan dgn lancar," ujar Fizo yang kemudiannya di ambang 2014 sempat shopping helmet Arai Ducati di Times Bike.








LIYANA JASMAY: Happy new year.. syukur alhamdulillah.. May 2014 will be another beautiful journey for us .. Insyaallah.




FASHA SANDHA: Happy new year 2014 to my followers. Semoga kita semua akan menjadi lebih baik daripada tahun2 sebelum ini. Terima kasih Allah diatas harta dunia akhirat yang telah dikurniakan pada saya pada 15 April 2013, Putra Rayfal Ramli bin Rizal Ashram. Syukur Padamu Ya Allah diatas segala galanya.






No comments: