20 January 2014

GOSIP - ZIZAN & EMMA BERCUMBUAN DALAM KAPAL TERBANG?



Waahhh... memang panas dan meletop apabila Zizan Raja Lawak dan Emma Maembong didakwa bercumbu dalam kapal terbang. Menurut sumber Utusan, ia berlaku semasa mereka dalam perjalanan menuju ke Los Angeles (LA), Amerika Syarikat baru-baru ini.

Artikel terdahulu:
Lebih panas bila mereka dikatakan 'main wayang' sebelum ini apabila tak mengaku yang mereka berdua memang bercinta. Namun entah bagaimana, ketika percutian tersebut, ada mata yang memerhati gelagat mereka bercumbu (cium pipipun salah satu aksi bercumbu ya tak?).

Klik gambar untuk size 800X535



Untuk info, mereka berdua baru-baru ini berada di LA bersama Wirefame Entertainment yang turut disertai Kaka dan pihak pengurusan Wirefame.

Nah... sekarang ini alasan yang mahu Zizan putarkan kalau banyak mata yang nampak perbuatan tak sopan tu? Takkan cium-cium sebab sayang sebagai kawan... tak logik ya tak?

Inilah akibatnya kalau terlalu suka berahsia. Konon bimbang populariti merudum gara-gara bercinta. Kalau dah suka, kahwin je lah. Sebab bangkai gajah yang disorok bawah karpet, lambat laun akan diketahui orang jua. Tak gitu?

Lihat juga:



No comments: