04 April 2014

AKHIRNYA SHILA AMZAH JADI FINALIS 'I AM A SINGER'



"Saya telah melakukan persiapan yang secukupnya untuk persembahan saya pada malam final ini. Saya berharap rakyat Malaysia dapat mendoakan kejayaan saya dan saya ingin ucapkan terima kasih kepada semua yang tidak henti menyokong saya sejak saya bergelar sebagai seorang penyanyi," ujar Shila Amzah.

Shila berkata demikian sebagai mengulas kejayaannya menjadi finalis dalam pertandingan 'I Am A Singer' di China. Pertandingan akhir tersebut akan berlangsung di Hunan, Changsha, China hari ini.





Malah api kemarahan rakyat China berikutan insiden pesawat MH370 dilihat tidak menjejaskan populariti penyanyi itu dikalangan peminatnya. Lagu Xiang Ni De Ye yang bermaksud Di Kala Malam, Ku Merindui Mu telah melonjakkan namanya dalam pertandingan itu.

Untuk info, finalis lain yang turut bertanding nanti ialah tiga peserta dari China dan satu peserta dari Hong Kong dan Taiwan. Pertandingan tersebut akan bermula pukul 8 malam waktu Malaysia.



"Saya harus bersedia dengan dua buah lagu. Di pusingan pertama saya akan berduet dengan seorang penyanyi luar manakala pusingan kedua pula, saya membuat persembahan solo. Jika saya berjaya mendapat tempat antara lima tertinggi, peminat akan diberi kuasa untuk memilih juara mereka," tambah Shila dipetik sebagai berkata.

Peminat boleh mengundi Shila dengan melayari laman sesawang ini:  http://vote.weibo.com/vid=2578278





         ________________________


No comments: