28 May 2014

ISU RUJUK BEKAS SUAMI : "KAMI BOLEH BERSATU" - ERRA FAZIRA



Sudah agak sejuk isu mahu rujuk kembali bekas suami Erra Fazira iaitu Engku Emran yang kerap berkongsi foto di Instagram. Terkini, ia panas kembali apabila Erra menganggap ianya boleh dijadikan contoh dan ikutan oleh pasangan berpisah yang lain.

"Saya faham niat dia ingin menunjukkan kami ni sebagai contoh bahawa walaupun kita berpisah, tanggungjawab terhadap anak tetap diutamakan dan kami boleh bersama dan bersatu. Maksudnya di sini, bukan bersatu kembali, tetapi berbaik demi anak.

Gambar terkini Erra & Emran - Klik untuk imej besar




"Macam baru-baru ni, saya pergi ke sekolah anak bersama dengan dia. Itu yang sepatutnya dipraktikkan oleh insan-insan yang sedang berpisah dan ada anak. Tak semestinya kena berkahwin dan rujuk semula," jelasnya seolah sudah berlembut.

Untuk info, Engku Emran semalam telah memuat naik beberapa keping gambarnya bersama Erra yang dilihat agak mesra seolah sudah berbaik semula. Malah ramai peminat mereka turut mendoakan agar mereka berdua dapat mencari jalan penyelesaian demi anak mereka, Aleesya.

Selanjutnya mengenai gosip juara Akademi Fantasia musim kelapan (AF8), Shahir atau nama sebenarnya Ahmad Shahir Zawawi yang mengaku berkawan rapat dengannya dan beberapa kali dilihat keluar bersama, kata Erra ia tidak sepatutnya dijadikan isu.

Gambar terkini Erra & Emran - Klik untuk imej besar


"Saya mengakui saya berkawan dengan Shahir, kenapa dipersoalkan? Saya faham situasi kejadian, dia budak baru dan mungkin terkejut bila diterjah dengan soalan sebegitu dan kenyataannya dimanipulasi oleh media. Saya ada ketika dia ditemubual, tidak timbul isu kami berkawan rapat.

"Kita sebenarnya ada melamar dia untuk berlakon teater akan datang tetapi dia sedang mempertimbangkan," ujar Erra membetulkan salah faham.





         ________________________


No comments: