17 November 2014

4 GAMBAR : PUTUS DENGAN KERABAT SITI NURHALIZA - NURI MAULIDA NIKAH LAIN



Masih anda ingat dengan pelakon sinetron Cinta Fitri iaitu Nuri Maulida yang dilamar oleh Muhammad Adam, kerabat kepada suami Datuk Siti Nurhaliza, iaitu Datuk Khalid pada tahun 2013 lalu?

Artikel terdahulu:
Bagaimanapun, perkembangan terkini, Nuri sebenarnya telah selamat bernikah tetapi bukan dengan Muhammad Adam namun jejaka lain yang juga golongan berada.

Entah bila Nuri dan Muhammad Adam putus, kami sendiri sebenarnya kurang periksa. Mungkin tiada jodoh antara mereka agaknya.

Klik gambar untuk size besar




Menurut laporan Kapanlagi minggu lalu, Nuri secara resmi disunting oleh jejaka bernama Pandu Kusuma Dewangsa dua hari sebelum mereka menikah.

"Saya senang melihat Nuri, dia wanita yang sangat baik dan solehah. Insyaallah setelah di sini, semoga Nuri dan Pandu bisa jadi keluarga yang Sakinnah, Mawaddah dan Warahmah," ujar ahli keluarga Pandu Kusuma.

Meskipun kisah cinta antara Nuri dan Pandu sebelum mereka berkahwin agak rahsia, namun jodoh mereka agak kuat. Nuri khabarnya memilih proses Taaruf sebelum akhirnya bersetuju menikahi jejaka yang berjawatan sebagai Setiausaha fraksi DPRD Bandar Lampung, untuk PPP itu.









         ________________________




No comments: