10 January 2015

SURPRISE & CRAZY SALE DARIPADA ZACHEELA.COM



SURPRISE UNTUK DARLINGSSS TERSAYANG !!!

Ramai darlingsss yang terkilan tak sempat dapatkan koleksi ZACHEELA ketika YEAR END SALE tempoh hari pada harga istimewa. Kami faham ramai yang kesuntukan waktu, sibuk mempersiapkan keperluan persekolahan anak dan menunggu gaji. Hujung tahun pasti banyak urusan yang perlu diselesaikan. Kami memahami anda !!

Oleh itu kami buat surprise CRAZY SALE untuk darlingsss semua Both Online (www.zacheela.com.my) dan di BUTIK !! Boleh juga PM kami di >> https://m.facebook.com/messages/thread/471156102972013

Bagi menghargai pelanggan ZACHEELA yang kami sayangi, kami bakal menawarkan harga GILA dress terbaru kami ZAHIRA LACE DRESS ( eksklusif french lace ) , THE AWESOME, BEST-SELLING 'ISABELLE BLOUSE & SKIRT' buat anda yang teristimewa. Isabelle set sangat diminati ramai dan ramai sangat yang memberikan komen 'CANTIK SANGAT' pada koleksi ini setelah memilikinya. Masih ada sikit lagi.. JOM KASI LICIN !!!

YES FOR 5 DAYS TAU 9 JAN - 13 JAN 2015 --- ENOUGH TIME FOR ALL OF YOUR ZACHEELARIANS. DON'T MISS THIS EXCLUSIVE OPPORTUNITY !!!

cepat cepat roger kawan-kawan tau !!! Sebab lepas ni dah tak ada sales until Ramadhan 2015 !





         ________________________




No comments: