05 May 2015

BERISTERI BARU - ISTERI & ANAK TAK SETUJU ANDY PLOP POPPY BERPOLIGAMI



"Women on my dad's Instagram is not my mother," demikian tulis Puteri Adlin Syafinie, anak vokalis kumpulan Flop Poppy, Andy melalui Instagramnya baru-baru ini.

Dia menjelaskan begitu kerana terlalu banyak pertanyaan melalui IGnya itu mengenai 'ibu baru' yang merupakan isteri kedua bapanya. Malah Syafinie juga dilihat sudah memadam gambar ayahnya.

Penafian tersebut timbul berikutan rentetan pendedahan Andy atau nama sebenarnya Megat Effendy Zakaria, 43, baru-baru ini menerusi Instagram bahawa dia sudah bernikah buat kali kedua dengan wanita bernama Aliaah Abdullah.

Klik gambar untuk size besar




Bagaimanapun, Andy tidak memberitahu tarikh sebenar pernikahannya dengan Aliaah.

Dalam pada itu, Isteri Andy iaitu Nurul Shafizan Othman, 42, dipetik sebagai berkata, yang dia tidak pernah bersetuju dengan perkahwinan kedua suaminya itu.

"Saya terkejut dengan pengakuan dibuat suami saya menerusi akaun Instagram miliknya.

Luahan hati anak Andy


"Saya tidak setuju dengan perkahwinan itu. Biar Allah yang tentukan.

"Moga rumah tangga saya dapat kembali kepada asal. Mungkin ini dugaan saya dengan anak-anak. Selebihnya, saya enggan komen lanjut," ujarnya.

Untuk info, hasil perkahwinan Andy dengan Nurul pada Disember 1991, mereka mempunyai tujuh orang anak iaitu Megat Daniel Azreen, 23, Megat Zarul Mukhriz, 21, Puteri Adlin Natasya, 18, Puteri Adlin Syafinie, 17, Puteri Adlin Syafinaz, 12, Megat Adam Zakaria, 4 dan Puteri Sumayyah Ramadhani, 10 bulan.





         ________________________




No comments: