02 July 2015

TANGKAP 'KERA' YANG SUKA MEMEKAK - SHARNAAZ AHMAD



Baru-baru ini, Sharnaaz Ahmad telah memuat naik gambar dengan disertakan kapsyen yang panjang lebar, seolah-olah ingin menegur dan memberi nasihat untuk seseorang.

"Picture ehsan dari twitter.. Kita hidup atas dunia ni jangan lupa diri, jgn riak, jgn takabbur .. Aku sedar aku pun kadang kadang terlupa diri.. Biasalah kita manusia, sentiasa melakukan kesilapan, tapi kalau kita ulang kesilapan tu dua kali kita kurang sikit dari manusia, up sikit dari binatang.. Kalau kita ulang lagi sekali kita lagi rendah dari binatang, up sikit dari najis binatang..

"Muhasabhkan otak dan zat pinjaman Allah SWT.. Jangan riak, satu kali Allah tarik nikmat, nak bercakap pun tak boleh bos.. Tak mau sebut nama, tapi sendiri mau ingat lah.. Kali ni aku berhenti mendoakan mu.. Kerana biar Allah tentukan nasib mu.. Ok..

Klik gambar untuk size besar




"Itu mukadimah ja.. Kembali pada business ketum kita, memandangkan ianya diharamkan di malaysia, namun segelintir pihak masih mengamalkan nya.. Jangan tanam, jangan petik.. Kalau dah siap bancuh, minum saje lehh :) kami org utara tau kesihatannya bukan nak stim, so di hari raya nanti diharapkan supply ketum dapat menampung demand yg banyak.. Kihkih.. Sekadar gurauan.. Jangan esok aku dok dalam pulak sembang pasai ni.. Pi tangkap kera yg suka memekak tuh.. Salam ramadhan," tulis Sharnazz di laman IGnya.

Selepas membaca kapsyen tersebut, jelas membuktikan ianya seakan ditujukan untuk Azwan Ali yang baru-baru ini terlibat dengan isu maki hamun wanita. Malah rata-rata peminat juga mendakwa orang yang disindir tersebut ialah Azwan Ali.





         ________________________




No comments: