11 August 2015

ALMY NADIA JAWAB ISU WECHAT YANG DIDAKWA MILIK SUAMINYA



Sebelum ini, Fizz Fairuz didakwa mengatal dengan seorang perempuan yang bernama Fara Mendoza melalui satu gambar screen capture perbualan yang tersebar luas di media sosial.

Terkini isterinya, Almy Nadia telah mengambil pendekatan cukup diplomasi mengenai perkara ini.

"Saya hanya tergelak apabila membaca cerita itu. Saya nak buat apa setakat ini kerana selagi suami tidak menjelaskan perkara sebenar... saya tak boleh beri komen lebih.

Klik gambar untuk size besar




"Tapi kita tak boleh cepat buat kesimpulan dalam hal sebegini kerana dunia teknologi sekarang memungkinkan apa sahaja terjadi untuk menjatuhkan maruah mahupun memporak-porandakan hidup orang," ujar Almy dipetik sebagai berkata.

Menurut Almy, dia mengakui rakan media bertalu-talu menghubunginya kerana masih tidak dapat berhubung dengan Fizz untuk mengulas perkara itu.



"Sejak zaman dahulu, sampai sekarang saya sudah ada anak pun... memang kalau ada isu membabitkan Fizz, saya juga yang akan terpalit dan dicari. Sejujurnya saya tak boleh nak komen banyak kerana sebaik-baiknya tanyalah Fizz dulu.

"Selidik dulu, cari perempuan berkenaan dan tanyalah sesiapa yang berkait rapat dengan isu ini termasuk Fizz sendiri.

"Apa yang saya tahu Fizz tengah tidur di rumah kerana keletihan menjalani penggambaran filem Hantu Rumah Sakit Jiwa arahan Michael Ang di samping Syarul Ridzwan, Abam Bocey dan Emma Maembong," jelasnya.

Sumber: BH



         ________________________




No comments: