27 August 2015

NETIZEN PERTIKAI DIRINYA PELUK ISLAM - STACY LUAH RASA TERKILAN



Stacy atau nama penuh Islamnya Ummu Shaikhah Stacy Binti Anam meluahkan rasa terkilan di Instagram terhadap sikap netizen yang sering mempertikaikan segala perkara baik yang orang buat.

Ini kerana keputusan Stacy untuk memeluk agama Islam beberapa hari lepas tidak diterima baik oleh sesetengah pihak, malah ada sahaja mulut yang mempertikaikan mengapa dirinya itu bertukar agama.

Bukan itu sahaja, Stacy juga dituduh mempunyai niat tersembunyi dan hanya di pengaruh oleh Akim untuk bergelar seorang muslim.

Klik gambar untuk size besar




"I was wondering if i’m just Stracie, this thing will be more easier and some people will accept and wouldn’t care for what i’ve decided.. i don’t ask for acceptance. I just need a positive support..humanity. Just imagine if this happen to you or your family. I understand how upset you feel..and i’m sorry.. i’m just a HUMAN..who needs a real support and help to understand my situation..," luah Stacy di laman IGnya.

Walaubagaimanapun, masih ada pengikutnya di Instagram yang menyokongnya termasuklah beberapa rakan artis lain. Mereka menasihatkan Stacy agar terus bersabar dalam menghadapi dugaan tersebut.

















         ________________________




No comments: