27 September 2015

ZAHIRAH MACWILSON NAFI BERCINTA DENGAN ZUL ARIFFIN



Sebelum ini, Zul Ariffin didakwa bercinta dengan pelakon Zahirah MacWilson, 20, selepas gambar mesra mereka di sebuah pusat beli-belah tersebar.

Terkini, Zahirah tampil menyangkal dakwaan yang kononnya dia mempunyai hubungan istimewa dengan Zul.

Menurut Zahirah, hubungannya dengan Zul sekadar rakan biasa selepas sama-sama terlibat dalam drama Mr London Ms Langkawi sebelum ini.

Klik gambar untuk size besar




"Saya sebenarnya tidak mengetahui mengenai perkara ini sehingga ada meminta komen saya dan sudah tentu saya terkejut.

"Ini kerana saya dan Zul hanya rakan biasa dan kami berjumpa pun secara kebetulan selain tidak berbual panjang pun ketika berjumpa tempoh hari," ujar Zahirah dipetik sebagai berkata.

Tambah Zahirah, pertemuan itu berlaku di pusat beli-belah One Utama ketika dia sedang berjalan-jalan dan terserempak dengan Zul yang baharu sahaja keluar dari pusat kecergasan.

"Saya tidak tahu apa niat individu tersebut mengambil gambar curi kami dan menyebarkannya tetapi hubungan kami memang sekadar kawan biasa sahaja," jelasnya.



Dalam pada itu, Zahirah mendedahkan akaun Instagram miliknya telah digodam pada pagi Sabtu namun tidak mengetahui sama ada ia ada kaitan dengan gosip yang diperkatakan tentangnya pada hari sama.

"Saya sebenarnya tertekan dan sedih Instagram saya digodam oleh pihak tidak bertanggungjawab dan tidak tahu adakah ia berkaitan dengan gosip itu atau sebaliknya.

"Bagaimanapun saya fikir positif sahaja dan menganggap ia lumrah biasa sebagai seorang artis," katanya.

Dalam perkembangan lain, Zahirah berkata, dia kini sedang sibuk dilokasi penggambaran drama bersiri terbaharu iaitu Cik Cinderella & Encik Tengku bergandingan dengan Shukri Yayha.




Sumber: mStar



         ________________________




No comments: