11 October 2015

4 GAMBAR - AKSI COMEL HAYLA, ANAK KEDUA WAWA ZAINAL & AERIL ZAFREL



Pasti yang ramai yang ingin melihat perkembangan terkini anak kedua Wawa Zainal dan Aeril Zafrel yang bernama Hayla Maghfiratul Adzkiyaa.

Disini kami kongsikan beberapa aksi comel Hayla yang kini berusia sebulan lebih.

"Cinta ayah tak kalah besar dengan cinta ibu. Ayah juga akan relakan hidupnya demi anaknya, tanpa harus memperlihatkan derita yang ditanggungnya...," tulis Aeril di laman IGnya.

Klik gambar untuk size besar




Dalam pada itu, Aeril juga telah menulis ayat yang sangat 'sweet' buat isteri tercintanya.

"Wahai isteri yang aku cintai keranaNya... Dalam diam aku tatap kasih syurgawi yang dikau sulam pada putra putri kita tanpa jenuh - tanpa alpa... Membuat suamimu ini mahu terus memohon pada Tuhan...

"Semoga dianugerahkan pada aku hati yang sungguh mencintamu, sehingga aku dapat menyayangimu dengan cintaNYA... Berikanlah sifatmu yang lembut sehingga kecantikanmu datang dariNYA bukan dari luar diriku.



"Agar diizini diri ini menadah tangan untuk aku selalu mampu berdoa untukmu - agar DIA menjaga dan melindungimu setiap detik.

"Moga dipinjamkan kepada diri ini penglihatanNYA sehingga aku dapat melihat banyak hal baik dalam dirimu.

"Mudah mudahan DIA hiasi bicara dan dadaku penuh dengan kata- kata kebijaksanaanNYA dan pemberi semangat, sehingga aku dapat mendokongmu setiap hari, dan aku dapat tersenyum padamu setiap pagi serta saling menegur kekhilafan penuh hikmah.

"Betapa diri ini berharap bila kita berdua dapat mengatakan kepadaNYA "Betapa cintanya Engkau Ya ROBB telah memberikan kepadaku dia yang dapat membuat hidupku menjadi sempurna"," tulis Aeril di laman IGnya.







         ________________________




No comments: