01 October 2015

BERITA BAIK - LINDA RAFAR & SYED AIMAN BAKAL RUJUK



"Ya, kami dalam proses untuk rujuk. Saya akan hentikan kes itu dalam masa terdekat ini. Saya akui, fasa itu bermula kerana sedang mengandung. Itulah yang memberikan kesan sehingga saya melakukan perkara yang mengarut. Wanita mengandung. Biasalah memang akan cepat sensitif," demikian kata Linda Rafar mengenai berita terkini yang mengatakan dia dan suaminya Syed Aiman bakal rujuk semula.

Malah tanpa berselindung, dia mengesahkan mereka kini sedang dalam proses untuk kembali rujuk, demi cinta yang masih utuh. Selain itu, dia sebenarnya masih sayangkan suami dan anak-anak.





"Buat masa ini, saya dan Syed akan berbincang semula mengenai kehidupan kami. Kami juga akan berbincang dengan pihak keluarga untuk langkah seterusnya demi mengukuhkan kembali ikatan kekeluargaan ini," ujar Linda.

"Kami kembali ini juga kerana Syed masih sayangkan saya dan anak-anak. Saya akui, sikap tidak matang saya membuatkan saya cepat membuat keputusan yang terburu-buru. Perkahwinan sangat suci. Bagi saya perkahwinan itu sangat naif dan kita yang perlu mencorak dan membentuknya.



"Kami berdua pernah gagal dalam perkahwinan pertama. Perkara itu memberikan kami banyak pengajaran. Takut lagi untuk hadapi semua itu. Tapi, saya bersyukur kerana apa yang berlaku pasti ada hikmahnya. Saya sendiri perlu bersangka baik jika diuji perkara sebegini. Doakan kami ya," tambahnya dipetik sebagai berkata.


Sumber: UM



         ________________________




No comments: