13 October 2015

DIDAKWA TERLIBAT DALAM VIDEO LUCAH - AMMAR ALFIAN, ATIKAH SUHAIME TERKEJUT



Baru-baru ini ada khabar angin yang mendakwa pelakon baru Atikah Suhaime dan juga Ammar Alfian telah terlibat di dalam satu video lucah melibatkan mereka berdua dan juga model terkenal, Idris Khan.

Menurut Ammar, oleh kerana khabar angin yang tersebar itu, perkara tersebut turut menjejaskan kariernya selain turut kehilangan tawaran berlakon dan watak penting.

"Saya terkejut apabila diberitahu mempunyai video lucah bersama dua pelakon iaitu Atikah dan Idris. Benda itu tidak benar sama sekali. Saya kecewa kerana disebabkan gosip itu, saya kehilangan tawaran berlakon apabila produser tidak mahu mengambil risiko," ujar Ammar dipetik sebagai berkata.





Sementara itu, Atikah turut terkejut dengan gosip tersebut selain menafikan perkara berkenaan malah tidak menyangka ada pihak sanggup memfitnah mereka melakukan perbuatan terkutuk tersebut.

"Perkara itu tidak benar sama sekali. Saya juga tidak tahu bagaimana perkara ini boleh timbul? Kami memang berkawan baik kerana sama-sama berlakon dalam drama bersiri, Puteri Gunung Ledang. Mungkin orang tengok kami rapat dan mesra.

"Disebabkan itu, mereka mula menyangka yang bukan-bukan, malah mengaitkan saya dan Ammar bercinta," jelas Atikah selain menyatakan bahawa teman lelakinya memahami kerjayanya bergelar selebriti.





         ________________________




No comments: