29 November 2015

"SAYA PERLUKAN MASA UNTUK DEDAHKAN FASAL ANAK" - FOUZIAH GOUS



Khamis lalu, Fouziah Gous, 32, telah selamat melahirkan anak lelaki di Pusat Perubatan Darul Ehsan (DEMC), Shah Alam pada pukul 11.40 pagi.

Bagaimanapun, Fouziah dan suaminya Mohd. Zhafran Md. Yusof sehingga kini masih belum mendedahkan wajah anak pertama mereka untuk tatapan umum.





Perkara serupa (enggan berkongsi perihal anak) terjadi pada golongan selebriti yang bergelar ibu. Jika Lisa Surihani masih enggan mendedahkan gambar anak kesayangannya. Lain pula ceritanya dengan Fouziah.

Ketika dihubungi, pengacara Nona itu meminta masa untuk mendedahkan mengenai anak pertamanya itu.

"Nanti bila sudah bersedia saya akan kongsikan. Buat masa sekarang, saya masih berasa penat dan ingin berehat," luahnya selain turut mengucapkan terima kasih atas ucapan kelahiran anak sulungnya itu.



Memperoleh anak pertama selepas dua tahun lebih mendirikan rumah tangga juga membuatkan Fouziah masih memerlukan masa menyesuaikan diri sebagai ibu.

"Saya baru lepas menyusukan anak, jadi pening sikit. Mungkin sebab tidak makan lagi agaknya," ujarnya yang turut memberitahu, tidak dapat membaca kesemua kiriman WhatsApp yang dihantarkan kepadanya yang ingin bertanya mengenai bayinya.

Sementara itu, suami Fouziah iaitu Mohd. Zhafran Md. Yusof berkongsi rasa gembiranya menerima kehadiran orang baharu dalam hidupnya.



"Syukur ke hadrat Allah. Isteri saya, Fouziah Gous selamat melahirkan anak kami. Terima kasih atas doa yang dipanjatkan. Semoga anak ini menjadi anak yang soleh," katanya yang menyertakan status bersama gambar puting berwarna biru di laman Intagramnya.

Melalui gambar puting berwarna biru itu, ramai yang menelah pasangan itu menerima cahaya mata lelaki.

Sejak awal kehamilan lagi, pasangan terbabit enggan mendedahkan jantina bayi mereka dengan alasan mahu memberi kejutan kepada ahli keluarga.

Untuk rekod, Fouziah dan Zhafran berkahwin pada 21 September 2013 selepas mengikat tali pertunangan pada 1 Jun 2013.












Sumber: Kosmo




         ________________________




No comments: