03 March 2016

8 GAMBAR - INGIN 6 ANAK : KISAH AKIM & STACY LEPAS KAHWIN



Semua insan yang telah berkahwin pastinya mempunyai impian dan cita-cita tersendiri. Begitu juga halnya dengan pasangan dua sejoli Akim dan Stacy.

Meskipun kedengarannya seakan berseloroh, namun ia satu impian besar buat mereka apabila berhasrat mempunyai 6 orang anak.





Malah, kehadiran anak angkat mereka bernama Bella Valentina menjadi pengukuh kasih sayang Akim dan Stacy.

Bercerita dengan lebih lanjut mengenai kehidupan selepas berkahwin, Stacy mengaku komitmen serta gaya kehidupan mereka mula berubah dan lebih bertanggungjawab antara satu sama lain.

Sementara bagi Akim pula, segalanya semakin terurus kerana  Stacy menjalankan tanggungjawab sebagai seorang isteri dengan cukup baik.

"Saya sebenarnya tidak suka makan di luar. Hal ini membuatkan Stacy ambil inisiatif untuk belajar  memasak daripada ibu saya. Sekarang dia handal memasak resepi kegemaran saya antaranya masak asam pedas, masak lemak dan paling sedap dia masak ialah masak asam rebus nanas,” ujarnya.

Berbalik pada Stacy, apa yang kelakar katanya ialah gelagat Akim yang suka berleter mengalahkan perempuan layaknya. Namun baginya ia sesuatu yang normal dalam sesebuah rumah tangga malah ia mampu mengeratkan lagi hubungan suami isteri.

Laaa... Akim rupanya yang kuat berleter ke? Ingatkan Stacy yang suka berleter. Terbalik pula. Heh.

Apa-apapun, marilah kita doakan moga hasrat mereka itu dikabulkan oleh Allah SWT. Amin.














myartis.com - Foto kimcy lovers &  EraFM


         ________________________





No comments: