11 March 2016

NASIB ELLY MAZLEIN - DAPAT ANAK, HILANG SUAMI



Baru sahaja peminat Elly Mazlein, 36, melonjak gembira apabila penyanyi dan pelakon itu mengumumkan selamat menimang anak perempuan... tetapi semalam juga, Elly sekali lagi mengesahkan dia kini sudah tiada suami lagi kerana sudah bercerai talak satu tahun lalu dengan Azmi Hatta.

"Cukup untuk saya beritahu, saya dan Azmi bukan lagi suami isteri. Saya mohon maaf kerana tidak dapat berkongsi lebih lanjut berkenaan perkara itu.





"Sudah tiba masanya saya memaklumkan perkara ini memandangkan saya sudah selamat bersalin. Jadi, tidak perlu lagi timbul sebarang spekulasi berkenaan hubungan kami selama ini," ujarnya dipetik sebagai berkata.

"Seboleh-bolehnya saya mahu menjaga aib bekas suami.

"Saya perlu kuat berdepan semua ini. Saya tidak mahu menjadikan perkara itu sebagai penghalang untuk saya meneruskan hidup.

"Saya tetap tidak akan bercerita punca perceraian kerana masih menghormatinya sebagai bekas suami. Apatah lagi, dia pernah menjadi insan tersayang dalam hidup saya.

Elly dan Azmi - Tinggal kenangan


"Kalau saya menjaga aibnya, saya percaya Allah SWT juga menjaga aib saya. Jadi, saya tidak mahu timbul sebarang masalah selepas ini," tambah Elly dengan nada sedih.

Untuk info, petang kelmarin Elly selamat melahirkan anak perempuan seberat 2.5 kilogram di pusat perubatan di Kuala Lumpur.

Elly dan Azmi mendirikan rumah tangga pada 9 November 2014.


myartis.com - Sumber: Harian Metro - Foto: Elly IG


         ________________________





No comments: