15 April 2016

18 GAMBAR - SUASANA SAMBUTAN HARI LAHIR ZAHIDA RAFIK & INTAN ZABIDIN



Majlis sambutan hari lahir pelakon Zahida Rafik dan Intan Zabidin iaitu teman kepada Erra Fazira dan umi kepada anak Erra, Engku Aleesya telah diadakan baru-baru ini secara sederhana.

"My super gorgeous Zahida Rafik belated birthday.. baru dapat jumpa dan raikan birthday gurl ni.. selamat hari jadi babe! You are an amazing fren with a good heart.. May Allah pour His love and warmth on you.. May you have fantastic more birthdays up ahead! Love you darling babe!!





"Selamat ulangtahun buat kakak suka dan duka ku.. umi to my daughter aleesya.. Intan Zabidin .. Terima kasih kerana hadir dalam hidup kami.. mewarnai dan melengkapi keluarga kecil kami dengan teguran dan kasih sayang yang di beri.. hanya Allah yang dapat membalas segala kebaikkan kak intan buat kami..

"Semoga silaturrahim antara kita berkekalan dalam harmoni hingga ke jannah. Kami doakan agar seluruh hidup mu, zahir batin, dunia akhirat sentiasa dalam Rahmat dan keberkatanNya.. love you always and forever.. MUAHHHHHH!!!

"Hidup lebih bermakna dengan wujudnya teman-teman yang setia bersama dikala suka dan duka.. Semoga persahabatan kita sentiasa harmoni dan berkekalan sampai bila-bila.. insyaAllah.. HAPPY BELATED BIRTHDAY kak Intan Zabidin dan Zahida Rafik. From the bottom of my heart.... I LOVE YOU BOTH SO VERY MUCH! sahabat til jannah.. InsyaAllah...," ujar Erra di laman IGnya.





































         ________________________





No comments: