20 April 2016

9 GAMBAR - ULANGTAHUN KELAHIRAN KHATY FAUZIAH



Baru-baru ini, ibu kepada Shaheizy Sam, Khaty Fauziah telah menyambut hari lahirnya bersama keluarga tercinta dan juga sahabat handai.

Dari kecik sampai la ke besar, dia tetap comel!!! Doa yang paling baik untuk Mommy dari Adik takkan pernah putus selagi Adik bernyawa!!! InsyaAllah, Amin. I LOVE U SO MUCH," ujar Sam di laman IGnya.





"Alhamdulillah.. 17.04.2016 telah pun berlalu.. Allah masih pinjamkan usia hingga ke hari ini & terima kasih kepada anak-anak, cucu-cucu, cicit-cicit, adik beradik, sanak saudara, sahabat handai, teman--teman & taulan-taulan serta semua yang mendoakan usia ini dipanjangkan oleh Nya & berbagai bagai lagi doa-doa yang baik-baik saya terima sebagai hadiah yang sangat tinggi nilai nya buat saya.

"Minta maaf kepada mereka-mereka yang telah memberi ucapan selamat & doa-doa jika saya tidak dapat reply satu persatu kerana terlalu ramai. Walau bagaimanapun, saya sempat membacanya. Terima kasih kerana menyayangi saya & saya sayang anda semua. Terima kasih & hanya Allah S.W.T yang akan mmbalasnya," kata ibu Sam pula.

Selamat hari lahir! Semoga dipanjang umur, dikurniakan kesihatan yang baik, dipermudahkan rezeki dan bahagia sentiasa.



















         ________________________





No comments: