14 July 2016

12 GAMBAR & VIDEO - 'PRE-WEDDING' AZWAN KOMBOS & EZZATY



Trailer 'pre-wedding' sempena perkahwinan Azwan Kombos dan bakal isterinya Ezzaty Abdullah yang tinggal beberapa hari sahaja lagi. Difahamkan, mereka akan melangsungkan perkahwinan tersebut di Bentong Pahang pada hari Sabtu.

"Perasaan ingin menjadi suami orang ni agak sukar untuk dikatakan sebab tak tahu lagi macam mana rasanya. Tapi saya sudah bersedia untuk sebarang kejutan selepas perkahwinan nanti. Cuma sekarang lebih kepada mengetahui tentang alam perkahwinan melalui pengalaman orang lain dan apa yang saya baca sahaja.





"Untuk atau tidak takut untuk pikul tanggungjawab tu bukan persoalannya sebab setiap orang akan melalui fasa perkahwinan bersama tanggungjawab juga. Mesti ada beban di masa akan datang. Tapi kita kena percaya bahawa, perkahwinan itu adalah satu anugerah. Dan tanggungjawab yang dipikul bukannya satu beban," ujar Azwan dipetik sebagai berkata melalui Media Hiburan.

"Setakat ini ada berbaki dua hari lagi sebelelum akad nikah. Jadi dalam masa dua hari ini ingin melunaskan sedikit perkara lagi yang belum selesai berkenaan majlis perkahwinan tersebut. Boleh dikatakan hampir 98% dah selesai," tambahnya yang pulang beraya di Kota Belud, Sabah, baru-baru ini.

Jom tengok!



--- IKLAN ---
(dijamin oleh myartis sebagai 'good seller' - pesanan pos laju pasti dihantar)

























VIDEO:
ihsan  @loav.film 


=== ATAU KLIK UNTUK TONTON... ===


         ________________________





No comments: