09 August 2016

6 GAMBAR - MAREAM ESABEL KINI BERUSIA DUA TAHUN



Pada 7 Ogos lalu, usia anak perempuan Ally Iskandar dan Farah Lee bernama Maream Esabel telah genap dua tahun. Pejam celik... dah makin besar Maream ni.

"Omma membesar tanpa role seorang abang jadi omma berharap anak pertama omma lelaki supaya adik-adiknya akan rasa secure dan protected oleh abang mereka, macam yang omma nak rasa.

"Tu yang omma harap tapi Allah sentiasa sediakan yang lebih baik. Rupanya Allah nak bagi omma seorang Maream, yang berperibadi seakan seorang Mariam ibu Isa. Satu-satunya nama Wanita yang disebut jelas di dalam Quran.





"Maream yang kental hatinya, celik akalnya, taat perintahnya, fasih bicaranya, kuat ingatannya dan santun budinya. Lebih hebat dari seorang lelaki. Sumber kuat omma selalu.

"Semoga Maream sentiasa menjadi seorang yang menyenangi dan disegani, menyayangi dan disayangi, menerangi dan diterangi. Sentiasa menjadi Qurratul'ayun, penyejuk mata. Menjadi syahidah agama.

"Hiduplah Maream ke jalan Allah dan Matilah Maream di jalan Allah. Selamat Ulang Tahun Kedua Perkenalan, Sayang," ucap Farah di Facebooknya.

Selamat hari lahir kami ucapkan dan semoga Maream menjadi anak yang soleh dan berbakti kepada kedua ibu bapanya. Amin.





___________________________________________________
--- IKLAN ---

BERMINAT UNTUK BERIKLAN DI MYARTIS?   KLIK UNTUK INFO
_____________________________________________________









         ________________________





No comments: