06 September 2016

GEMPAK - 'SUAMI ORANG' PUNCA FARA FAUZANA BATAL KAHWIN



Jika baru-baru ini tindakan Fara Fauzana membatalkan perkahwinannya menjadi satu berita hangat hingga ada yang menyalahkannya, tetapi perkembangan terkini mengenai punca pembatalan tersebut sebenarnya lebih hangat lagi.

Menurut sumber, Hafiz sebenarnya sudahpun berkahwin dan hal itu selama ini dirahsiakan daripada pengetahuan Fara sehinggalah tarikh perkahwinan mereka semakin dekat. Namun apabila ianya 'pecah tembelang', Fara akhirnya terpaksa membatalkannya kerana tidak mahu bermadu dalam senyap.





Untuk info, Hafiz yang juga Ahli Jawatan Kuasa Pemuda Umno satu bahagian di Lembah Pantai sejak awal didakwa tidak pernah berterus-terang mengenai statusnya itu.

"Silap dia sendiri sebab tak berterus-terang, sepatutnya dia perlu jujur. Akhirnya status perkahwinannya kantoi dengan Fara.



"Dalam perkara ini dia tak boleh sorok. Bukan apa, ia perkara sensitif. Apatah lagi Fara golongan selebriti terkenal. Mahu atau tidak, perkara ini pasti menjadi heboh," ujar sumber tersebut dipetik melalui sebuah akhbar harian.

Bagaimanapun, hingga saat ini Fara masih membisukan diri dan tidak mahu memberi sebarang komen mengenai berita yang tersebar mengenai status Hafiz itu.

Katanya, dia minta diberi ruang untuk menenangkan diri buat sementara waktu.








         ________________________





No comments: