15 September 2016

ISTERI HAMIL - MAULANA AF RASA TERUJA



Menerusi laman Instagram Maulana AF, dia meluahkan rasa teruja apabila isterinya, Ajeng Leony Agnesia, 25, yang berketurunan Minang-Jawa berasal dari Jakarta, Indonesia, itu hamil anak sulung mereka.

"Alhamdulillah berita paling gembira setelah bergelar sebagai suami kepada Ajeng Leony Agnesia. Pagi-pagi kena kejut dengan isteri tercinta terus dia tayang benda ni depan mata walaupun tengah mamai-mamai lagi.





"Lepastu terus ke RSIA (Rumah Sakit Ibu dan Anak) di Manggarai, Jakarta. Doktor cakap kandungan dah 4 minggu, tapi lagi 2 minggu kena datang lagi buat check up untuk kepastian. Minta doa kalian semua untuk saya dan isteri. Semoga semuanya lancar. Aaminnnnn..," ujar Maulana di IGnya

Maulana atau nama penuhnya Muhd Firdaus Maulana Mohamed, 27, meluahkan rasa terujanya itu melalui hashtag. Antara hashtag tersebut adalah '#inshaAllah', '#daddytobe', '#lamalagijadidaddy', '#terbuktiakujantan', '#jantansejati' & '#subur'.

Untuk makluman, sebelum berkahwin, Maulana ada mengambil anak angkat bernama Adam Mikail yang kini berusia setahun lebih.

Tahniah diucapkan!





___________________________________________________
--- IKLAN ---

BERMINAT UNTUK BERIKLAN DI MYARTIS?   KLIK UNTUK INFO
_____________________________________________________








         ________________________





No comments: