20 October 2016

AKAN BERKAHWIN - FAYE KUSAIRI NAFI KERANA KONTROVERSI



Kerana kekecohan yang berlaku itu, pelakon Faye Kusairi berkata ianya hanya merapatkan lagi hubungan dan mereka hanya akan berkahwin apabila tiba masa sesuai.

Bagaimanapaun, menurut Faye yang dia tidak akan berkahwin semata-mata untuk menutup semua kontroversi yang sedang melanda mereka ketika ini.

"Ada orang kata kalau kami kahwin dapat menutup semua cerita tetapi bagi saya situasi sekarang tidak sesuai untuk ke arah tersebut.




"Insya-Allah saya hanya bersedia untuk berkahwin apabila tiba masanya. Setakat ini hubungan kami baik-baik sahaja walaupun banyak dugaan yang datang," ujar Faye atau Dayangku Faratiwan Adnil Awang Kusairi, 29, ketika ditemui media pada majlis memperkenalkan hos Anugerah Skrin 2016 (ASK2016) di Hotel Renaissance semalam.

Dalam pada itu, Faye mengakui berasa tertekan apabila terus-terusan dikaitkan sebagai punca keretakan rumah tangga Azmi dengan aktres Elly Mazlein.

Katanya, dia adalah mangsa keadaan dalam kontroversi itu dan mengakui sering menangis apabila dikecam hebat oleh pengikut di laman sosial.



"Saya faham situasi saya sebagai selebriti tetapi sebagai manusia biasa saya juga ada berasa sedih dan menangis apabila pelbagai tuduhan dilemparkan terhadap saya.

"Saya mangsa keadaan dalam hal ini tetapi Alhamdulillah dugaan yang Allah berikan ini sebenarnya terdapat pelbagai hikmah.

"Syukur saya masih dapat teruskan kerja seperti biasa, rezeki dalam lakonan pun tidak putus," katanya.

Sementara itu, menjelaskan tindakannya yang didakwa menyelar pihak media dengan panggilan bodoh di Twitter miliknya pada Selasa lalu, Faye menjelaskan dia tidak menujukan perkataan itu kepada pihak wartawan.

"Saya ingin memohon maaf kepada anda (wartawan) jika kenyataan saya di Twitter menyinggung perasaan kalian.

"Sejujurnya saya kesal di atas apa yang terjadi dan bukan niat saya untuk berkata demikian kerana ketika itu saya dalam keadaan tertekan.

"Kenyataan itu saya buat kerana provokatif pihak Elly dan bukannya saya memaksudkan media bodoh. Twitter pula tidak boleh menulis status panjang jadi saya tidak boleh jelaskan betul-betul," jelasnya.


Sumber: mStar
Foto: Media Hiburan & Faye IG


         ________________________





No comments: