26 March 2017

47 GAMBAR - SAMBUTAN HARI LAHIR DANISH HAKIM & MEMEY SUHAIZA



Baru-baru ini, Norman Hakim telah mengadakan majlis sambutan hari lahir yang ke-14 buat anak sulungnya, Mohamed Danish Hakim. Sehari selepas itu, Norman turut menyambut ulangtahun kelahiran yang ke-29 isterinya, Memey Suhaiza.

Dalam majlis Danish, Norman bersama isteri serta anak-anaknya dan Abby Abadi bersama suaminya telah bersatu bagi meraikannya.

Manakala bagi majlis Memey pula, Norman memberi kejutan serta telah menempah sebuah helikopter sempena hari istimewa isterinya itu.

Klik untuk gambar besar




Norman menerusi laman Instagramnya telah meletakkan kapsyen berbentuk doa sempena ulangtahun kelahiran anak sulungnya.

"Ya Allah, jadikanlah anak-anak kami anak yang sholeh sholehah, orang-orang yang hafal Al-Qur'an dan Sunnah, orang-orang yang faham dalam agama dibarokahi kehidupan mereka didunia dan di akhirat," tulis Norman.

Disamping itu, Norman turut mengucapkan kata-kata serta doa buat isterinya.

"If you could see the world and 'hereafter' as I do, you would realize how much I love you.. You know how much I always wish to give you the best with Allah bless of what the world and 'hereafter' can offer..


.
"And today on your 29TH BIRTHDAY..no other thing that I can offer you as a greatest gift on your special day except to promise to love you forever and to guide you to Jannatul Firdausi in shaa allah Aamiin YRA...

"Buat isteri tersayang Memey Suhaiza.

"Ya ALLAH, Jadikanlah isteriku, Isteri yang sholehah yang selalu patuh pada semua perintah laranganmu, Isteri yang bisa membantuku lebih dekat kepadaMu, Isteri yang bisa membantuku lebih mencintaiMu, Isteri yang selalu patuh kepadaku bila yang aku sampaikan itu benar, Isteri yang bisa membawa kedamaian dalam hidupku
.

.
"Ya ALLAH, Jadikanlah isteriku yang selalu menjaga kehormatanku, Jadikanlah isteriku yang selalu menjaga kehormatannya sendiri, Jadikanlah isteriku ibu yang selalu menjaga kehormatan anak anakku.

"Ya ALLAH, Jadikanlah dia MUMMY yang baik bagi anak anakku, Mampu membimbing anak anakku di jalanMU, Mampu menjaga amanah yang KAU titipkan kepada kami, Amin, amin Ya Rabbal Allamin..," ujar Norman pula buat isterinya.

Melihat pada tersebut, ramaiyang tersentuh melihat kebahagiaan keluarga ini.
























































































Foto: Norman Hakim IG



         ________________________





No comments: