01 May 2017

PERGI KELAB MALAM DENGAN BERSERBAN: "YA, MEMANG BETUL" - IQRAM DINZLY



Pelakon Iqram Dinzly akhirnya tampil mengesahkan gosip dimana seseorang telah melihat dirinya mengunjungi sebuah kelab malam di Pulau Langkawi dengan memakai serban.

Gosip tersebut disiarkan d ruangan Mary Jane di sisipan Pancaindera di akhar Utusan Mingguan.

Sejak daripada itu, ramai juga peminatnya yang tertanya adakah perkara itu benar kerana agak tidak sesuai untuk tampil sebegitu di tempat hiburan.





Akui Iqram, beliau sememangnya ada ke kelab malam dengan memakai serban. Namun, beliau berharap masyarakat tidak membuat andaian negatif kerana beliau tidak melakukan sebarang perkara tidak senonoh ketika berada di tempat berkenaan.

"Ya, memang betul saya mengaku ada pergi ke kelab malam di Langkawi. Dengan memakai serban seperti mana yang diperkatakan oleh kolum itu di Pancaindera, ia memang saya. Sepanjang saya berada di tempat itu, saya tidak melakukan perkara-perkara yang terlarang.

Menurut Iqram beliau hanya ingin berjumpa dengan rakan-rakan dan dalam pada masa yang sama, gemar mendengar lagu dan muzik yang dimainkan di pusat hiburan berkenaan.

Klik untuk gambar besar


"Bukan datang untuk berseronok sangat pun. Saya hanya ingin melihat suasana dan salahkah saya nak rapatkan hubungan dengan sesama manusia? Selagi perkara itu tak melanggar akidah saya sendiri, ia tidak menjadi satu kesalahan besar pun.

"Saya sebenarnya pelik, kenapa ada pihak nak pertikaikan saya pergi kelab malam? Ramai lagi orang yang kita pergi ke sana untuk minum minuman keras tetapi tak ada yang ambil perhatian pun. Sebaliknya cerita saya pakai serban pula yang dijaja sampai ke Kuala Lumpur.

Sejujurnya kami rasa masyarakat mungkin tidak terlalu mencetuskan spekulasi mengapa Iqram ke kelab malam, cuma mereka berpendapat penampilan serban itu tidak sesuai dengan tempat dan keadaan. Perkara itu yang menarik perhatin ramai sebenarnya. Apa pula pendapat anda?






www.myartis.com / Sumber: Utusan




         ________________________





No comments: