21 July 2017

"YANG KUTUK TU, ADA TAK JAM ROLEX?" - GURAU DATUK ALIFF



Pengasas produk D'Herbs, Datuk Aliff Syukri Kamarzaman sebelum ini pernah makan bersila di lapangan terbang sehingga ada yang mengkritik tindakan beliau.

Terkini, jutawan kosmetik tersebut sekali lagi berkongsi video perkara yang lebih kurang sama ketika dia bercuti di Switzerland baru-baru ini.

Melihat pada video tersebut, terliur jugalah tengok bekal yang dibawa Datuk Aliff sekeluarga di Switzerland. Katanya, hidangan yang ada di depan mereka adalah air tangan dia dan juga isteri.





Lebih menarik, nampak gayanya Aliff macam main terjah saja makan di kawasan yang sedikit lapang, asal boleh duduk dan letak lauk pauk.

Bagaimanapun Aliff sempat bergurau mengenai haters yang sentiasa ingin mencari kesalahan dan mengutuknya.

Sempat menunjukkan jam jenama Rolex yang baru dibeli serta cincin berlian 4 karat, Aliff sempat bergurau mengenai orang yang mengutuknya.

Klik untuk gambar besar


"Takpelah, korang nak kutuk aku, kutuklah aku nak makan kat mana pun. Yang penting aku pakai cincin berlian 4 karat, aku pakai jam Rolex, baru beli ni. Kutuk kutuk, takpe. Kutuk lagi selagi mampu”

"Korang yang kutuk kutuk tu ada tak jam Rolex-nya? Takde, kan? Jahatlah, gurau je," kata Datuk Aliff dengan nada bergurau.

Seperti biasa, bersepah jugalah komen yang mengutuk perbuatan Aliff namun dilihat lebih ramai berpihak kepadanya.

Ada pihak yang boleh menerima gurauan tersebut namun ada juga yang mempertikaikan kata-kata Aliff. Apa pun, semoga keluarga Aliff sihat belaka sepanjang percutian mereka.










www.myartis.com / Sumber: Rotikaya & Aliff Syukri IG




         ________________________





No comments: