23 September 2017

5 GAMBAR - PELAKON PUTRI NAJUWA SELAMAT NIKAH


Tahniah kami ucapkan kepada pelakon Putri Najuwa, 32 apabila dirinya dan pasangannya, Muhammad Zaid, 34, Samsuri selamat diijabkabulkan dengan dua kali lafaz tepat jam 8.45 malam semalam.





Difahamkan, pasangan terbabit dinikahkan oleh Kadi Pejabat Agama Islam Daerah Petaling, Arifin Mohd Dalhal, berwalikan bapa pengantin perempuan, Tengku Datuk Yusof Tengku Abdul Aziz.

Majlis pernikahan mereka itu disaksikan kira-kira 100 tetamu terdiri daripada anggota keluarga kedua-dua mempelai dan sahabat handai.

Dalam majlis tersebut, pengantin lelaki menyerahkan mas kahwin RM1,000 bersama lima dulang hantaran berbalas tujuh oleh pihak pengantin perempuan.

Putri Najuwa atau nama penuhnya Tengku Putri Najuwa Tengku Yusof berkata perkenalan selama 10 tahun akhirnya membawa mereka ke pelamin.

Klik untuk gambar besar


Pada November tahun lalu, Putri Najuwa dan pasangannya itu terlebih dulu melangsungkan pertunangan.

"Asalnya, saya dan Zaid hanyalah berkawan biasa, namun sejak lima tahun lalu hubungan kami menjadi semakin rapat. Begitupun, masing-masing tidak terburu-buru untuk ke fasa perkahwinan.

"Namun, apabila Zaid melamar saya untuk menjadi isterinya, saya menerimanya dengan penuh kesyukuran. Lagipun, saya tersentuh dengan cara Zaid mengurus dan melayan ibunya.

"Sikapnya itu antara perkara yang menjadikan Zaid cukup istimewa di mata saya," katanya yang akan sibuk mempromosikan filem terbarunya 'Dubai My Love' dalam masa terdekat.








www.myartis.com / Sumber: Berita Harian


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: