04 November 2017

ISU EMMA & KAMAL: "BUATLAH APA, SAYA TERUSKAN HIDUP" - ZUL ARIFFIN


"Saya susah nak gelarkan isu ini gosip atau masalah, tapi kalau bercakap tentang isu ini saya masih tidak okey. Saya tidak tahu apa-apa tentang isu ini dan kena tunggu dia balik dari Bosnia untuk selesaikannya.





"Saya sendiri tidak tahu apa cerita ini sebenarnya kerana saya tidak diberitahu secara jelas," ujar pelakon Zul Ariffin, 31, yang sehingga kini dia masih belum menerima penjelasan sebenar berhubung perkara berkenaan daripada kekasihnya sendiri iaitu Zahirah Macwilson.

Kemelut hubungan percintaan Kamal Adli dan Emma Maembong yang turut melibatkan Zahirah terus berpanjangan apabila Zul mengakui keliru dengan apa yang berlaku.

Dalam pada itu, Zul turut bertanya kepada tiga pelakon berkenaan tentang perkara sebenar yang berlaku antara mereka.

Klik untuk gambar besar


"Saya juga tahu seperti yang dilaporkan media, seperti yang Zahirah ceritakan kepada saya. Cuma saya ingin bertanya kepada mereka bertiga apa yang korang buat?

"Adakah ini untuk drama yang mereka lakonkan atau untuk publisiti atau untuk menang contest, this for what?" soal Zul.

Sementara itu, ditanya tentang hubungan percintaannya dengan Zahirah selepas kontroversi tersebut, Zul berkata, dia tiada pilihan.



"Ya, saya berjumpa mereka bertiga dan saya hanya mendengar dan jadi saksi sahaja. Pada masa sekarang apa yang boleh saya buat? Kalau saya tidak okey atau okey sekalipun apa pilihan saya?" soalnya.

Selain itu, Zul berkata isu berkenaan memberi kesan terhadap kerjayanya yang kini sedang mempromosikan filem dan drama.

"Kepada tiga-tiga orang ini saya nak berpesan dan ucapkan terima kasih dan buatlah apa korang nak buat. Saya hanya nak teruskan hidup seperti biasa," tuturnya.






www.myartis.com / Sumber: mStar


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: