20 February 2018

AKAN INGAT TARIKH KAHWIN - SUFIAN UBATI KECEWA DALAM SEBUAH LAGU


"Saya reda dengan ketentuan ini dan semuanya sudah selesai mengikut adat. Terima kasih untuk segala doa yang baik-baik daripada orang ramai. Pertunangan kami sudah putus, namun hubungan kami tetap baik sahaja.





"Tiada dendam antara kami dan saya mendoakan semoga Elfira ditemukan dengan jodoh yang baik dan berharap doa yang sama untuk diri saya," tutur penyanyi Sufian Suhaimi, 26, yang tampil menjelaskan dia menerima segala ketentuan dan tiada dendam antara mereka.

Tambah penyanyi lagu 'Terakhir' itu lagi, dia tidak mahu memanjangkan lagi cerita tentang kisah cintanya yang tidak kesampaian dan mahu ubati kekecawaan dengan menghasilkan lagu.

Klik untuk gambar besar


"Saya akan ingat tarikh 23 atau 24 Mac depan yang sepatutnya hari perkahwinan saya. Kalau semuanya berjalan lancar, saya akan kongsi perasaan putus cinta ini dengan anda semua menerusi sebuah lagu," ujarnya lagi.

Hubungan pertunangan Sufian dan pelakon Elfira Loy putus secara rasmi selepas cincin pertunangan dipulangkan oleh bapa Elfira, Ahmad Sabri Ariffin mengikut adat, Ahad lalu.


www.myartis.com / Sumber: Kosmo


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: