05 February 2018

ISU DADAH - FARID KAMIL DISABOTAJ TIGA RAKAN ARTIS?


Pelakon dan Pengarah, Datuk Farid Kamil sebelum ini telah hadir ke balai polis membuat laporan dan tindakannya itu mengejutkan orang ramai sehingga berteka-teki tentang laporan dibuat beliau.





Namun, segalanya bakal terjawab tidak lama lagi apabila Farid menerusi laporan polis itu mendakwa apa yang berlaku adalah angkara perbuatan khianat 3 orang rakan artis yang sengaja memasukkan dadah dalam minumannya.

Farid akui beliau tidak mampu berfikir ataupun tidak begitu waras kerana telah meminum air yang mengandungi bahan terlarang tersebut sehari sebelum insiden di balai polis itu berlaku.

Bukan itu sahaja, rakan artis berkenaan turut memberikan Farid rokok yang bersalut dengan sejenis cecair yang tidak diketahui sehingga membuatkan dirinya berasa khayal.

Klik untuk gambar besar


Ketiga-tiga rakan artis termasuk seorang pelakon dan pengarah, seorang penyanyi yang pernah terkenal dengan genre R&B semasa 1990an serta seorang lagi pelakon yang tidak dapat didedahkan namanya.

Ketua Pegawai Penyiasat, SAC Fadzil Ahmat mengesahkan yang Farid telah membuat laporan rasmi berkenaan keadaannya sehingga menyebabkan perlakuannya bertukar ganas.

"Farid membuat laporan tentang banyak perkara dan pihak kami akan memastikan siasatan penuh akan dilakukan," katanya.



Pada masa yang sama, Farid juga ada menyatakan rasa tidak puas hati terhadap layanan yang diberikan oleh pihak polis dan turut menamakan pegawai polis yang terlibat sehingga menyebabkan dirinya mengalami kecederaan dan mempersoalkan bagaimana foto beliau ditahan boleh viral di media sosial serta kepada pihak media.

Bulan lalu, peminat industri hiburan tempatan dikejutkan dengan berita pengarah dan pelakon, Datuk Farid Kamil yang mengamuk dan berkelakuan ganas menampar anggota polis dan orang awam serta sah positif dadah jenis ganja.

Pelbagai spekulasi dan persoalan timbul mengapa Farid bertindak sebegitu sedangkan beliau seorang pelakon yang jarang terlibat dengan mana-mana kontroversi.




www.myartis.com / Sumber: Astro Awani


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: