05 August 2018

TOLAK SALAM JI SUK JIN - YANA SAMSUDIN DIPUJI


Tindakan pelakon dan pengacara Yana Samsudin telah mendapat perhatian netizen apabila menolak untuk bersalaman dengan salah seorang anggota Running Man iaitu Ji Suk Jin.





Menerusi video yang dimuatnaik Yana pada Sabtu, dia menolak secara baik apabila salah seorang ahli kumpulan itu untuk bersalaman dengannya.

Bagaimanapun, Yana kemudian menjelaskan bahawa dia hanya bersalaman dengan wanita: "I only shake hands with girl (Saya hanya bersalaman dengan perempuan sahaja)" .

Video berdurasi satu minit itu mendapat hampir 170,000 tontonan di laman sosial miliknya. Rata-rata memuji tindakan pelakon filem' Adnan Sempit' ini yang menjaga akhlak dan batas sebagai seorang muslimah.

Klik untuk gambar besar


Sementara itu Yana berkata, dia akan bersiaran secara langsung bersama ahli Running Man pada Ahad ini di TV9 dalam rancangan CJ Wow Shop.

"Esok (Ahad) bersedia Yana akan bersama abang dan akak dari Korea Runing Man untuk offer korang barang yang terbaik dari Korea," ujarnya.

Empat selebriti popular Korea Selatan ke Malaysia bagi menghangatkan rancangan CJ Wow Shop dengan kerjasama Channel A menerusi program Sales King TV.

Antara selebriti tersebut iaitu anggota Running Man iaitu Ji Suk-jin dan Yang Se-chan serta penyanyi JeA daripada kumpulan Brown Eyed Girls dan Sung-jong (INFINITE).












www.myartis.com / Sumber: mStar


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: