08 December 2018

CHE TA: "TAK BIASA, INGAT TOMBOI KE PAKAI SPORT SHOES"


"Apa masalahnya kalau pakai boot untuk tengok bola. Saya yang pakai kenapa anda yang nak komen berpeluh atau tidak. Setitik peluh pun tak pernah keluar macam mana mereka tahu saya berpeluh.





"Lagipun saya dapat tiket VIP, tak perlulah nak beratur panjang sebelum masuk stadium," kata pelakon Rozita Che Wan yang memberitahu dia selesa dengan penampilan sebegitu dan beranggapan premis seperti stadium bukan halangan untuk bergaya sakan.

Kemunculan Rozita atau lebih mesra disapa Che Ta itu ke stadium bagi menonton perlawanan peringkat separuh akhir pertama Piala AFF Suzuki 2018 antara Malaysia menentang Thailand Sabtu lalu menjadi buah mulut ramai.

Rata-rata netizen 'tak senang duduk' melihat Che Ta tampil dengan imej berkasut tumit tinggi serta solekan tebal lengkap dengan bulu mata palsu di Stadium Nasional Bukit Jalil.

Klik untuk gambar besar


Bercerita mengenai kasut potongan boot bertumit tinggi yang digayakan dengan seluar ketat berwarna hitam, Che Ta berkata imej berkenaan tidak menyukarkannya untuk berjalan dan memberitahu dia tidak biasa memakai kasut sukan.

Kata Che Ta lagi, penampilannya itu dilihat biasa-biasa saja dan itulah pakaian yang sering digayakan olehnya.

"Itu saya rasa penampilan paling biasa. Saya tak biasa pakai sport shoes... ingat tomboi ke nak pakai sport shoes?" tuturnya berseloroh.








www.myartis.com / Sumber: mStar


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: